יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

ים במרחק נגיעה


חוף הים שלנו הוא מהיפים בארץ, חלקו הגדול שמורת טבע עם בעלי חיים נדירים ובעיקר חוף שניתן להנות ממנו כל השנה. בקיץ תוכלו לרבוץ על החוף ולהנות משמש קייצית, שלווה ומים צלולים בבוקר וגם בלילה. החוף הקרוב (מכמורת) עם שובר גלים טבעי והמים מתאימים לשחייה ולילדים עם בריכות קטנות טבעיות.

לא רחוק מכאן נמצא חוף בית ינאי ובו מועדון גלישת רוח, בחוף מכמורת מועדון צלילה, השכרת קייאקים, גלישת רוח וגלים והתנאים פה אופטימליים לכל סוגי הגלישה - מומלץ!

החורף בחופים הקרובים מיוחד, מלא פריחות מסלולי טיול וגם מפגשים עם בעלי חיים - מרחק הליכה מהצימרים.

חלקו הפחות מוכר של פארק השרון פוגש אותנו במלוא הפריחות והצמחייה הנדירה שבו, שם תוכלו למצוא את הרותם, אלה, רקפות, כלניות ועוד.

חוויה שהיא חופשה מיוחדת


מכמורת כפר הדייגים הפסטורלי, מרחק צעדים מחוף היום הוא יעד רומנטי מבוקש. צימרים במישור החוף הופכים לטרנד החדש ב - "רוח ים" במכמורת מבינים למה.

השקט, עצי הפרחי בגינה, שיחי לבנדר, בריזת הים הנעימה והצימרים מעץ כפרי חמים בחורף ואוורירי בקיץ. בצימרים שלנו תוכלו להינות מאבזור מלא, מטבח נעים ונוח לעבודה, כלי קרמיקה עיצוב ביתי נעים.

הפתעה מיוחדת לבאים בקיץ ורוצים לשטוף את חול הים - מקלחות חוץ עם מים קרים וחמים - פינוק אמיתי.

בחורף בוער לו בבקתת רוח קמין עץ שווצרי מחמם בחדר הג'קוזי היוצר אווירה מיוחדת ממש כמו בחו"ל.

מרחק כמחצית השעה מחיפה או מת"א, בלי פקקים מיותרים קרוב לבית אבל רחוק מהמולת העיר......מחכים לכם ב"רוח ים" אוהבים לארח כל השנה.